آموزش حسابداری

نحوه طبقه بندی هزینه ها برای مشاغل کوچک

نحوه طبقه بندی هزینه ها برای مشاغل کوچک

با تهیه لیستی از سرفصل های محبوب که هزینه های مختلفی را می توانید به آن اختصاص دهید، هزینه های خود را برای تجارت کوچک طبقه بندی کنید.
برای سازماندهی شرکت، طبقه ‌بندی هزینه‌ها، با داشتن اهدافی برای ارزیابی مفید خواهند بود.
پیشنهاد می کنیم مقاله کنترل هزینه ها در حسابداری را نیز مطالعه بفرمایید.

1) هزینه های تبلیغات و طبقه بندی هزینه

مخارج تبلیغات به مبلغی گفته می شود که برای تبلیغات برای مشاغل شما صرف شده باشد، که می تواند در تلویزیون، روزنامه ها، رادیو، مجلات چاپی یا دیجیتال، بیلبوردها و نامه های مستقیم ظاهر شود. این دسته همچنین شامل هزینه های مربوط به نمایش آنلاین یا تبلیغات ویدیویی، رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیل می باشد. شما همچنین باید هزینه واقعی تولید آگهی را در اینجا در نظر بگیرید.

2) وسایل نقلیه تجاری و طبقه بندی هزینه

وسایل نقلیه مهم تجاری بخشی از این لیست هستند، زیرا هزینه های زیادی که مربوط به استفاده از خودرو است می تواند به میزان قابل توجهی به هزینه ها اضافه کند. می خواهید میزان هزینه های مصرف شده را پیگیری کنید:

  • مسافت پیموده شده
  • نگهداری و تعمیرات
  • تغییر گاز و روغن
  • تعویض لاستیک
  • هزینه های ثبت نام و مالیات
  • بهره وام خودرو
  • پرداخت اجاره نامه
  • بیمه
  • اجاره گاراژ و پارکینگ
  • عوارض

به خاطر داشته باشید که هرگونه استفاده شخصی از وسیله نقلیه می تواند بی دلیل برخی از این ارقام را بالا ببرد.
این بدان معنا نیست که سیاست شرکت شما نباید از استفاده شخصی ماشین پشتیبانی کند، شما فقط می خواهید راهی برای تقسیم هزینه ها بین استفاده “شخصی” و “کسب و کار” تعیین کنید.

هزینه های تبلیغات

3) حقوق و دستمزد و طبقه بندی هزینه

دستمزد کارکنان به طور معمول بزرگترین هزینه برای اکثر شرکت ها است.
شما می خواهید ببینید که چه مقدار از هزینه شرکت شما به کارکنان پرداخت می شود که می تواند به شما در توسعه استراتژی های صرفه جویی در هزینه برای آینده کمک کند.

4) مزایای کارمندان

تا به حال دوست یا ارتباط تجاری داشته اید که بگوید: “مزایای شرکت من بسیار عالی است!”
خب، آنها به طور خاص در مورد پاداش اضافی که در مشاغلشان دریافت می کنند، که مربوط به حقوق نیست، صحبت می کنند.
این مزایا توسط مشاغل برای جذب و حفظ استعداد طراحی شده است. مزایای مشترک کارمندان عبارتند از:

  • بیمه گروهی (بهداشت، دندانپزشکی، زندگی و ناتوانی)
  • آموزش و آموزش (از جمله همایش ها)
  • مرخصی با حقوق
  • روزهای بیماری، دوران نقاهت
  • مراقبت از کودک
  • تناسب اندام
  • مزایای بازنشستگی

انواع دیگری از مزایای کارمندان مانند مسکن و کمک های داخلی وجود دارد، اما آنها عمدتاً در مورد مشاغل بسیار بزرگ اعمال می شوند.

مزایای کارمندان و طبقه بندی هزینه

5) وعده های غذایی و هزینه های سرگرمی در طبقه بندی هزینه

صبحانه، ناهار، شام اگر در مورد تجارت صحبت شود، حتی سفر به رستوران محلی، می تواند در اینجا آورده شود.
سرگرمی در قالب رویدادهایی مانند معاشرت کارکنان با کنسرت یا بیرون بردن آن با مشتری های بزرگ به یک رویداد ورزشی نیز باید در این دسته قرار بگیرد.

مهمانی های تعطیلات نیز نمونه ای از آنچه می توان “سرگرمی” قلمداد کرد، است.
این دسته اغلب به عنوان تخلیه درآمد بسیاری از شرکت ها دیده می شوند، زیرا اغلب مورد سوءاستفاده قرار می گیرند.
مطمئن باشید که برای کارمندان خود یک روش تأیید شده ایجاد کرده و یا سیاست خوبی را در مورد صلاحیت این دسته اتخاذ کرده اید.
شاید به سادگی داشتن قانونی که در آن از قبل از این نوع درخواست استفاده کنید، کافی باشد.

نکته:

  • هزینه های مربوط به وعده های غذایی از جمله رسیدهایی است که به احتمال زیاد از بین می روند،
  • بنابراین اگر تعداد زیادی از آنها را دارید و آنها را به صورت دیجیتالی ضبط نمی کنید، بهتر است دلیل آنها را در هر رسید بنویسید
  • زیرا کار شما را راحت تر می کند و موجب می شود به یاد داشته باشید که چه بود و همه آنها را در یک مکان ثبت کنید.

6) هزینه های شرکت

انواع هزینه های شرکت مخارج متداولی است که برای انجام امور تجاری ضروری است.
مانند خرید تجهیزات رایانه ای جدید، نرم افزار، دستگاه فکس، چاپگر و غیره.

7) لوازم اداری

ملزومات تجاری، اقلام ملموس مانند قلم، کاغذ، منگنه ها، جوهر چاپگر و کارت پستال است.
همچنین لیست مبلمان اداری را در اینجا باید در نظر بگیرید،
زیرا بسته به هزینه ممکن است برخی از آن از مالیات کسر شود.

8) خدمات حرفه ای در طبقه بندی هزینه

خدمات حرفه ای هزینه هایی است که افراد با آموزش در یک زمینه خاص، توسط شرکت شما برای انجام یک سرویس استخدام می شوند.
وجود این خدمات برخی مواقع ضروری است زیرا بسیاری از شرکت ها تمام منابع مورد نیاز خود را در داخل شرکت ندارند.

به عنوان مثال، شاید شما یک حسابدار در کارمندان خود نداشته باشید اما به یک دوره کوتاه مدت یا برای یک پروژه ویژه نیاز دارید.
یا برای تهیه مطالب برای وبلاگ شرکت خود، باید یک آژانس خارجی استخدام کنید.
پرداخت این هزینه ها تحت “خدمات حرفه ای” طبقه بندی می شود.
حسابداران، وکلا، تجار، امنیت، مشاوران بازاریابی همه اینها “خدمات حرفه ای” تلقی می شوند.

طبقه بندی هزینه های شرکت

9) اجاره، آب و برق و تلفن

هزینه های اجاره یا اجاره مکان کسب وکار شما در اینجا گنجانده خواهد شد.
اگر صاحب ملک و یا محل کار خودتان باشید، هنوز هم این هزینه ها را پرداخت خواهید کرد.
هزینه لوازم و تلفن را فراموش نکنید.

10) مخارج سفر

این هزینه ای است که هنگام سفر در راستای منافع شغلی شما انجام می شود، مانند یک سفر فروش یا جلسه کاری. این شامل بلیط هواپیما، کابین، غذا، هزینه لباسشویی و تماس تلفنی از راه دور و همچنین هرگونه خرید لازم برای سفر است.

سؤالات متداول مربوط به نحوه طبقه بندی هزینه ها برای مشاغل کوچک:

1) چه چیزی را می توانم در هزینه های شغلی حذف کنم؟

IRS در وب سایت خود اعلام کرده است، برای این که هزینه بازرگانی در صورت برگشت مالیات کسر شود، هزینه آن باید هم عادی و هم ضروری باشد.
یکی از دلایل اصلی برای طبقه بندی هزینه ها در شرکت و ردیابی هزینه های شما این است که می توان آنها را برای پایان سال مالیاتی برای معافیت مالیاتی ارزیابی کرد.

با این حال، همه چیز مجاز به حذف کردن نیست و به برخی از مقولات فقط اجازه معافیت مالیاتی جزئی را می دهند.
IRS وظیفه تأیید نهایی در مورد آنچه را که تجارت کوچک شما می تواند به عنوان تخفیف بپردازد را بر عهده دارد.
برای اطلاعات بیشتر در مورد آن، این صفحه IRS را با عنوان “کاهش هزینه های تجاری” بررسی کنید.

2) آیا می توانم برخی هزینه های راه اندازی شغلی را حذف کنم؟

موقعیت هایی در مشاغل وجود دارند که می توانند هزینه های راه اندازی خود را حذف کنند.
این به اندازه شغل و کل هزینه بستگی دارد.
اگر هزینه های شما از نظر ماهیت سازمانی باشد (مربوط به هزینه های قانونی یا ادغام)، مشاغل آماده ای باشند (به عنوان مثال، آموزش کارمندان) یا تحقیق / مطالعه (تجزیه و تحلیل محصول)، IRS تخفیف مالیاتی را مجاز می کند.

سه نوع از هزینه ها ی عمده کدامند؟

سه نوع هزینه های مالی عمده وجود دارد:

  • ثابت،
  • متغیر و
  • دوره ای.

هزینه های ثابت هزینه هایی هستند که برای مدت طولانی تغییر نمی کنند، مانند اجاره دفتر یا پرداخت اجاره وسایل نقلیه برای شما یا کارمندان.

هزینه های متغیر ماه به ماه دیگر تغییر می یابد، مانند برنامه های آب و برق یا وعده های غذایی و سرگرمی.
هزینه های دوره ای هزینه هایی هستند که به ندرت اتفاق می افتند و برنامه ریزی آن سخت نیست، مانند تعمیر ماشین یا سفر اضطراری. هزینه های متغیر و دوره ای غالباً نیاز به بررسی بیشتری دارند، به خصوص توسط صاحبان مشاغل کوچک، زیرا ماه به ماه می تواند واریانس کاملی داشته باشد.

سه نوع از هزینه های عمده کدامند؟ طبقه بندی هزینه

کانال تلگرام Acctrain

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا