اخباراخبار بیمه

خدمات غیرحضوری بیمه افزایش پیدا کرد

به گزارش اقتصاد نیوز از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی روز چهارشنبه در جلسه رابطین شعب استان‌ها در طرح ٣٠٧٠ افزود، ارائه خدمات غیرحضوری در سازمان تأمین اجتماعی از سال‌های گذشته از سیاست‌های اصلی این سازمان بوده اما در مدیریت مصطفی سالاری، قبل از شیوع ویروس کرونا به عنوان یک الویت معرفی شد.
او رضایتمندی بیمه‌شدگان، افزایش بهره‌وری کارکنان و همچنین صرفه‌جویی در هزینه‌ها را از مزایای توسعه خدمات غیرحضوری نام برد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا نیاز به خدمات غیرحضوری بیش‌ از پیش احساس شد و تمام بخش‌های این سازمان برای تحقق این امر بسیج شده‌اند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی، عادل دهدشتی در پایان این جلسه بیان کرد مقرر شده است که تا پایان سال جاری، ٣٠ خدمت حضوری به صورت غیرحضوری ارائه شود، براساس این طرح، ٩۶ میلیون بار مراجعه سالانه به واحد‌های بیمه‌ای ٧٠ میلیون مراجعه کاهش پیدا می‌کند.
تمام بخش‌های سازمان تأمین اجتماعی در اجرای این طرح مشارکت و در حال حاضر خدمات غیرحضوری، از مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان است.
تا کنون نیز ١٣ خدمت به صورت غیرحضوری به بیمه‌شدگان ارائه شده و باقی آنان نیز تا پایان سال در اختیار افراد قرار خواهد گرفت.
دهدشتی همچنین عنوان کرد آموزش همکاران در معرفی خدمات غیرحضوری نیز دارای اهمیت است و بسته‌های آموزشی برای مخاطبان هم آماده شده است که در قالب میزخدمت خدمات الکترونیکی به بیمه‌شدگان و بازنشستگان معرفی خواهد شد.

برای اطلاع از به روزترین اخبار بیمه  با ما همراه شوید.

آخرین مطالب مرتبط :

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا